搭紧车返德庆

作者: 叻叻熊发布于: 2006/11/24 05:56浏览: 1786回复: 77
晕咯,N久马坐过佛山至德庆D车,马知道几时由大巴变成啵中巴的,票价还要俾我之前搭个时候升啵10个大洋,司机还是那个司机,买1点45分的票到现在还未开车,狂晕啊,等,还是要继续等
永久链接:
/posts/13834

回复 (77)

梦幻人生11/24/2006, 6:15:42 AM
慢慢等啦!找个帅哥一起聊天嘛!时间就很快过了.
smithlong11/24/2006, 6:16:33 AM
这么快啊?我要晚上10点才到啊,到时小虹请我吃消夜行不?
叻叻熊11/24/2006, 6:19:06 AM
龙仔你又返来咩?呵呵,你好似昨天先在德庆返广州之窝
smithlong11/24/2006, 6:19:53 AM
挂住你啊.所以跟尾了。....
叻叻熊11/24/2006, 6:22:00 AM
跟我车尾咩?哈哈,车就得几丁人,都马知道半路会兜客谋啦
smithlong11/24/2006, 6:25:55 AM
甘就等迈我先到啦...呵呵
叻叻熊11/24/2006, 6:37:36 AM
嘿嘿,马等你
smithlong11/24/2006, 6:43:43 AM
5等就算.
叻叻熊11/24/2006, 7:04:08 AM
我架调都到啵四会叻,呵呵,省计等你?飞过来咧
苦丁茶11/24/2006, 7:18:51 AM
我下星期返上..小虹,.等我啊..
smithlong11/24/2006, 7:32:14 AM
呵呵,叫小虹慢慢等啦.
Freeman1811/24/2006, 7:33:20 AM
茄我下下个星期返,等埋我咧!
smithlong11/24/2006, 7:34:06 AM
甘多人,我又返!!!
叻叻熊11/24/2006, 7:34:55 AM
我们要为德庆的汽运事业作贡献噶,呵呵
smithlong11/24/2006, 7:35:54 AM
我已经做贡献好久啦.
Freeman1811/24/2006, 7:36:45 AM
😊 多谢你!
smithlong11/24/2006, 7:37:43 AM
难道你是拉客仔?
Freeman1811/24/2006, 7:39:07 AM
😊 我做收银纸谷。
smithlong11/24/2006, 7:40:00 AM
甘你开你个部车啦,我地帮衬你好了
叻叻熊11/24/2006, 7:40:53 AM
你马系做卖猪仔个咩?呵呵,到星湖叻
smithlong11/24/2006, 7:41:47 AM
哇,甘快!我可要等到10点哦.😊
青柠11/24/2006, 7:45:02 AM
老细听日净在度,我马得返............5555555555555555555555555555
Freeman1811/24/2006, 7:45:47 AM
记得摘定皇帝柑。
smithlong11/24/2006, 7:46:22 AM
礼拜六回来啦,礼拜天一起回广州好了
叻叻熊11/24/2006, 7:53:57 AM
呵呵,返上吃够本先得,我要睇睇我老豆种的个两棵桔会俾人打枪打到落了啵谋
Freeman1811/24/2006, 7:56:19 AM
😊 小虹老豆种有皇帝柑?省计我茄多年都马知个?
smithlong11/24/2006, 8:01:13 AM
原来FM和小虹已经多年情人了(知情)
苦丁茶11/24/2006, 8:01:45 AM
[quote]原帖由 青柠 于 2006-11-24 15:45 发表
老细听日净在度,我马得返............5555555555555555555555555555 [/quote]

下星期同埋返上咧!!
Freeman1811/24/2006, 8:01:48 AM
毛茄大声咧!
smithlong11/24/2006, 8:03:00 AM
呵呵,我们男的同男的讲,女的埋边....呵呵
叻叻熊11/24/2006, 8:09:49 AM
张帖的楼主都系女个,你稳D野来讲的
smithlong11/24/2006, 8:10:31 AM
LZ 是女的?老花添,5好意思.
叻叻熊11/24/2006, 8:17:41 AM
唉,你都系时候配返副老花镜啦,真系有眼不识靓女谷
smithlong11/24/2006, 8:18:16 AM
甘2副眼睛好辛苦的,我不看靓女了.....😊
叻叻熊11/24/2006, 8:24:45 AM
茄你干脆不要上公社啦,快D收山咪得咯
smithlong11/24/2006, 8:25:38 AM
我又5舍得你啊!叫我点收山啊!
叻叻熊11/24/2006, 8:29:50 AM
我舍得你咪得咯
smithlong11/24/2006, 8:30:48 AM
眼泪就象滔滔不绝的江水一样...哇...........
Freeman1811/24/2006, 8:31:42 AM
水啊。。。水啊。。。
叻叻熊11/24/2006, 8:35:06 AM
哭啦哭啦,哭大声D,马我听马到噶
smithlong11/24/2006, 8:36:40 AM
我要返上吻你.
smithlong11/24/2006, 8:37:00 AM
惨,是稳你.
叻叻熊11/24/2006, 8:42:00 AM
嘿嘿,等你返上我又去啵第二度叻,去对河荡荡先
Freeman1811/24/2006, 8:42:30 AM
先揾你,再吻你!系咪咁啊?
smithlong11/24/2006, 8:43:36 AM
狂追不息!!!游水过去......(我现在不怕水咧,多少有点水分,应该不会沉)
Freeman1811/24/2006, 8:44:29 AM
龙游浅水?
叻叻熊11/24/2006, 8:49:20 AM
你D慢慢啦,呵呵,我消失叻,有人有意见啦,888
smithlong11/24/2006, 8:52:29 AM
边个敢对我地的小虹姐姐有意见!劈渠!
叻叻熊11/24/2006, 1:11:15 PM
你敢辟距我辟啵你先
Freeman1811/24/2006, 5:10:07 PM
呵呵!!!小龙表错情了。连人哋老公你都话劈?
叻叻熊11/24/2006, 9:19:45 PM
咪就系,距都马系事谷
Freeman1811/25/2006, 12:17:46 AM
😊 小龙仲系后生仔,系茄冲动个啰!毛怪佢啦!
苦丁茶11/25/2006, 1:48:00 AM
人小龙冲动,18你咪激动得架..
叻叻熊11/25/2006, 6:43:15 AM
晕咯!个个茄激动做底?
苦丁茶11/25/2006, 6:45:13 AM
年少气盛咧
叻叻熊11/25/2006, 6:45:56 AM
晕!静细咩?真细谷!成熟哋得嘎!
苦丁茶11/25/2006, 6:47:47 AM
茄马知人D几多岁喔..
叻叻熊11/25/2006, 7:04:03 AM
马有三十都有二十几勾拉!哈哈哈哈哈
苦丁茶11/25/2006, 7:16:09 AM
龙少马系十八岁咩?着人昆播添..
😊 😊
tuotuoling11/25/2006, 7:18:38 AM
边个系啊个咩虹个老公?谁可告我!
叻叻熊11/25/2006, 7:23:40 AM
18岁的思想!28岁的外表!38岁的胸襟!48岁的皮肤!58岁的身家……
哈哈哈哈!
苦丁茶11/25/2006, 8:29:31 AM
[quote]原帖由 虹野沙希 于 2006-11-25 15:23 发表
18岁的思想!28岁的外表!38岁的胸襟!48岁的皮肤!58岁的身家……
哈哈哈哈! [/quote]

原来系58岁..晕!!!
tuotuoling11/25/2006, 8:44:32 AM
[quote]原帖由 虹野沙希 于 2006-11-25 15:23 发表
18岁的思想!28岁的外表!38岁的胸襟!48岁的皮肤!58岁的身家……
哈哈哈哈! [/quote]

马系好明~
Freeman1811/25/2006, 9:12:16 AM
小虹的意思即系话,等你到啵58岁阿个时候,有返茄上下身家,就可以娶佢了!😊
青柠11/25/2006, 9:23:42 AM
茄我几时先嫁得出?
Freeman1811/25/2006, 9:26:49 AM
你又有底要求?
叻叻熊11/25/2006, 12:23:17 PM
M你马系话下个星期返上来同吖边个登记咩
smithlong11/25/2006, 12:45:02 PM
[quote]原帖由 虹野沙希 于 2006-11-25 15:23 发表
18岁的思想!28岁的外表!38岁的胸襟!48岁的皮肤!58岁的身家……
哈哈哈哈! [/quote]
对比下先,我就是58岁的思想!48岁的外表!38岁的胸襟!28岁的皮肤!18岁的身家……
弊,反过来了。
叻叻熊11/25/2006, 2:09:20 PM
茄你注定要收山得叻
smithlong11/25/2006, 2:11:15 PM
老了,收山咯。不过我有18岁的财富啊,宝贵啊!呵呵。
凉茶铺11/25/2006, 2:41:31 PM
促系度搭紧车返德庆,到唔曾?
叻叻熊11/25/2006, 5:01:07 PM
晕咯,你望望发贴时间咧,早就到啵啦
青柠11/25/2006, 5:36:11 PM
我刚返到咧!!!
叻叻熊11/25/2006, 5:41:57 PM
M妹妹厉害,哈哈
社长11/26/2006, 4:20:09 AM
哈哈....我也在德庆啊!
叻叻熊11/26/2006, 7:34:53 AM
知道你为啵见我返啵德庆咯哇,马使茄大声噶,哈哈
叻叻熊11/26/2006, 7:35:23 AM
知道你为啵见我返啵德庆咯哇,马使茄大声噶,哈哈

评论

加载编辑器...