在佛山的德庆人入来先。。。。。。

作者: 天上人间发布于: 2006/03/01 22:50浏览: 812回复: 70
有空搞个聚会先。。。哈哈。。。各位意见如何/[em01][em01]
永久链接:
/posts/10051

回复 (70)

金林水乡3/1/2006, 11:00:12 PM
好啊!几时啊?
叻叻熊3/1/2006, 11:02:29 PM

呵呵!我都在佛山啊!


在禅城!

金林水乡3/1/2006, 11:04:55 PM
以下是引用虹野沙希在2006-3-1 23:02:29的发言:

呵呵!我都在佛山啊!


在禅城!



终于有人出现了.哗重系MM添[em02]
金林水乡3/1/2006, 11:08:36 PM
禅城边度?我在大福路尾(即魁奇路个幢电信大楼上班)
西江边3/1/2006, 11:21:20 PM
哦?
ekin5298183/1/2006, 11:26:49 PM

广州的可以过去某?


我经常广佛两边走的哦...

西江边3/1/2006, 11:34:38 PM
如果有得吃你肯定会去?
ekin5298183/1/2006, 11:38:23 PM

晕...讲明聚会...有聚会记得单声啊...


我马似茄好食D人哇...瞄讲食啦,呢排吃饭都好怕肉...清淡D好,呢排...

西江边3/1/2006, 11:42:45 PM

有,3月11日


东莞 。厚街

ekin5298183/1/2006, 11:45:53 PM

马识一个呢.呵呵~


东莞D德庆网友就有好多喔...

西江边3/1/2006, 11:50:48 PM

相逢何必曾相识?你有时间来就是啦

ekin5298183/1/2006, 11:53:17 PM

茄...我带个女仔...呵呵~~~


有得住就去咯...几大都去...

西江边3/1/2006, 11:57:04 PM

哗!你开房还要我帮你?

ekin5298183/1/2006, 11:58:55 PM

晕,是要你收留啊...


哪有多余的$$$去开房...

西江边3/2/2006, 12:01:25 AM
这种事做不得,会有手尾的
ekin5298183/2/2006, 12:05:06 AM
晕咯...女仔...比我大的不行?姐姐不行>?一定就是那个关系的?带去就是???
西江边3/2/2006, 12:07:08 AM
我只有一张床,你话我点算?
ekin5298183/2/2006, 12:09:17 AM

哈哈.马讲D茄咯...搞到人D张帖变播质添,哈哈哈~~~[em02][em02]


[em02][em02][em01][em01]
西江边3/2/2006, 12:12:40 AM

ekin5298183/2/2006, 12:16:58 AM

茄...讲翻...马知讲边D好叻...


周公又好似约播我茄谷...

叻叻熊3/2/2006, 8:20:03 AM
以下是引用金林水乡在2006-3-1 23:08:36的发言:
禅城边度?我在大福路尾(即魁奇路个幢电信大楼上班)


呵呵!如果没有猜错就是丽日华庭隔离个个电信大楼?


好近啵!我在金澜路同魁奇路交界处上班!


卡窿五筒3/2/2006, 9:52:20 AM
茄近~~近水楼台~~嘿嘿`!!
叻叻熊3/2/2006, 10:34:29 AM
以下是引用卡窿五筒在2006-3-2 9:52:20的发言:
茄近~~近水楼台~~嘿嘿`!!


又讲错嘢!


自掌嘴巴十下!

金林水乡3/2/2006, 10:47:29 AM
以下是引用虹野沙希在2006-3-2 8:20:03的发言:



呵呵!如果没有猜错就是丽日华庭隔离个个电信大楼?


好近啵!我在金澜路同魁奇路交界处上班!



吾系挂?就在我斜对面啊!系米系石梁?吾好吾记得我在电信大楼上班滴!嘻嘻!!!!

[em07][em07]
青柠3/2/2006, 10:48:17 AM
以下是引用金林水乡在2006-3-1 23:08:36的发言:
禅城边度?我在大福路尾(即魁奇路个幢电信大楼上班)

这么近熊BB..得闲约佢出去饮茶啦!!~

金林水乡3/2/2006, 10:52:29 AM
以下是引用青柠在2006-3-2 10:48:17的发言:


这么近熊BB..得闲约佢出去饮茶啦!!~


边个熊BB?吾好叫个熊婆婆出来啊!

[em06]
青柠3/2/2006, 10:53:07 AM
晕....靓女你都不认识....叫我点讲呢?
金林水乡3/2/2006, 10:58:51 AM

你又话系靓仔?难道你俩个搞...........

[em06]
青柠3/2/2006, 11:00:01 AM
在佛山大把德庆人啊,系咪马可以顺便探探靓仔个???
ekin5298183/2/2006, 11:01:06 AM
绝对同意楼上的...他们是搞...的,恩恩~
青柠3/2/2006, 11:05:28 AM
以下是引用ekin529818在2006-3-2 11:01:06的发言:
绝对同意楼上的...他们是搞...的,恩恩~

我哋系搞笑组合!~好多人都怕啵我两个咧!~~

金林水乡3/2/2006, 11:06:40 AM
你地甘讲靓女都出声啦!
金林水乡3/2/2006, 11:07:59 AM
以下是引用青柠在2006-3-2 11:05:28的发言:


我哋系搞笑组合!~好多人都怕啵我两个咧!~~



吾系两个都系超级水后吧?
青柠3/2/2006, 11:12:36 AM
以下是引用金林水乡在2006-3-2 11:07:59的发言:


吾系两个都系超级水后吧?


[em04][em04][em04][em04][em04]
金林水乡3/2/2006, 11:14:00 AM

点解吾见熊BB出现?

ekin5298183/2/2006, 11:16:37 AM
以下是引用青柠在2006-3-2 11:05:28的发言:


我哋系搞笑组合!~好多人都怕啵我两个咧!~~


好多人怕,马代表俺都怕...俺只怕你的队友,不怕you,哈哈哈...虹姐在群聊呢...马得闲来呢度...

叻叻熊3/2/2006, 11:25:51 AM
以下是引用金林水乡在2006-3-2 10:52:29的发言:


边个熊BB?吾好叫个熊婆婆出来啊!

[em06]

狂晕!我有茄老某?

叻叻熊3/2/2006, 11:42:39 AM
以下是引用金林水乡在2006-3-2 11:14:00的发言:

点解吾见熊BB出现?


想当年我可以一天跟三百张帖!不过最近要低调哋!(其实就系多嘢做)

叻叻熊3/2/2006, 11:44:17 AM
以下是引用ekin529818在2006-3-2 11:16:37的发言:


好多人怕,马代表俺都怕...俺只怕你的队友,不怕you,哈哈哈...虹姐在群聊呢...马得闲来呢度...


晕啊!衰仔!咪在度爆我大锅得噶!退群噶!

卡窿五筒3/2/2006, 3:07:32 PM

得个讲字`~!

叻叻熊3/2/2006, 4:49:34 PM
讲讲咋系真个啦!
苦丁茶3/2/2006, 5:18:50 PM

广州D德庆网友马搞搞聚会噶??


叻叻熊3/2/2006, 5:24:29 PM

搞聚会我又过去!呵呵!好近啫!


记得叫埋我啵!


ekin5298183/2/2006, 6:53:57 PM
以下是引用虹野沙希在2006-3-2 11:44:17的发言:


晕啊!衰仔!咪在度爆我大锅得噶!退群噶!



  听紧...亲爱的不要离开我...爆爆马得???[em08][em08]
金林水乡3/2/2006, 7:17:43 PM
[em01][em01][em01]
叻叻熊3/2/2006, 7:42:18 PM
以下是引用ekin529818在2006-3-2 18:53:57的发言:


  听紧...亲爱的不要离开我...爆爆马得???[em08][em08]

马得!你个衰仔真系马听教!

凌影枫3/2/2006, 8:19:42 PM
哎..........
叻叻熊3/2/2006, 8:25:32 PM

晕!


做底成日叹气个?

卡窿五筒3/2/2006, 9:36:04 PM
因为气太多`
青柠3/3/2006, 10:56:10 AM
以下是引用苦丁茶在2006-3-2 17:18:50的发言:

广州D德庆网友马搞搞聚会噶??




苦丁,大型的没搞,咱们平时几个人都可以出去转转的呀!~


不过没你电话次次都没找到你你咯!~

叻叻熊3/3/2006, 11:06:21 AM

系咧!你哋聚会都可以叫埋我噶!


青柠3/3/2006, 11:08:38 AM
以下是引用虹野沙希在2006-3-3 11:06:21的发言:

系咧!你哋聚会都可以叫埋我噶!




用大声公叫咩???
金林水乡3/3/2006, 11:25:47 AM
虽然我是新来的,但不要忘记叫我一起去啊!
叻叻熊3/3/2006, 11:35:45 AM
以下是引用青柠在2006-3-3 11:08:38的发言:


用大声公叫咩???

你马我手机号码咩?晕!


青柠3/3/2006, 11:40:48 AM
好似马有喔!~~你有俾到我咩??
叻叻熊3/3/2006, 11:46:42 AM

[em06][em06][em06]


楼上的有失忆症!


马知道谢晚边个话人马会短信呢!

叻叻熊3/3/2006, 11:46:43 AM

[em06][em06][em06]


楼上的有失忆症!


马知道谢晚边个话人马会短信呢!

金林水乡3/3/2006, 11:57:13 AM
我没有你们俩手机,你们什么号码可以告诉我吗?
叻叻熊3/3/2006, 12:00:37 PM
以下是引用金林水乡在2006-3-3 11:57:13的发言:
我没有你们俩手机,你们什么号码可以告诉我吗?

你电信个窝!连我在边度都可以查到!你捻知道话马茄容易拉!

净使我哋话咩!

金林水乡3/3/2006, 12:02:25 PM
但手机系移动的[em04]
叻叻熊3/3/2006, 12:06:51 PM

你茄神通广大试试咧!

青柠3/3/2006, 3:32:38 PM
我的电话是....欠费停机中!!~
叻叻熊3/3/2006, 3:34:40 PM

傻M又马回我短信嘞!


青柠3/3/2006, 3:39:23 PM
欠费啊!!~今晚先啦!!~闪人了!~
叻叻熊3/3/2006, 3:40:40 PM

呜呜呜!


又话欠费!!!


茄多欠费个!




[em03]
ekin5298183/5/2006, 7:41:20 PM
...差点就要欠费了...
天上人间3/5/2006, 11:09:08 PM
佛山人请联系:QQ57094576[em05]
叻叻熊3/6/2006, 12:02:35 AM

[em06][em06][em06][em06][em06]


我系德庆人!马系佛山人,只不过在佛山工作!



[align=right][此贴子已经被作者于2006-3-6 0:04:46编辑过][/align]
321国道3/6/2006, 12:03:19 AM

我都好想去佛山!!!


探下靓女…………


[em02][em02][em02][em02]
ekin5298183/6/2006, 12:23:08 AM

我带路吧...


记得叫距煲定靓汤先...大家就约个时间吧...

评论

加载编辑器...