邊個識彈吉他呀?

作者: xinghe111发布于: 2007/05/03 12:18浏览: 1611回复: 60
我想學吉他呀,邊位識彈?教我咧
永久链接:
/posts/17658

回复 (60)

smithlong5/3/2007, 12:30:16 PM
楼主是不是应该自己介绍下呢?相信自己介绍+玉照一出.公社一打的男士会抢着教你啦.
xinghe1115/3/2007, 12:33:25 PM
是咪真咖?好

本人
年齡:23
身高:170CM
體重:50KG
頭發長見識短
家住地址:悅城鎮
現住地址:廣州
smithlong5/3/2007, 12:35:21 PM
170CM???我好象没见过这么高的老乡哦.
我有兴趣了...

拜托上D玉照可以某?😊
xinghe1115/3/2007, 12:38:06 PM
玉照就咪搞啦,唔濟!
smithlong5/3/2007, 12:40:12 PM
那出来见面咧..得某?😊
xinghe1115/3/2007, 12:41:08 PM
😊 😊 老鄉聚會甘哦?
我想學吉他賺D外快呀,剛好我地個度有間麥麥,去個度賺點外快都好啊😊

[ 本帖最后由 xinghe111 于 2007-5-3 20:44 编辑 ]
smithlong5/3/2007, 12:42:34 PM
最好在地铁门口啦....稳钱快点。😊
xinghe1115/3/2007, 12:43:39 PM
😊 😊 嚇?甘遠。我去廣州好遠咖,唔得。。都是麥麥近D
smithlong5/3/2007, 12:47:32 PM
你又话在广州...😊
xinghe1115/3/2007, 12:48:57 PM
我在永和呀
xinghe1115/3/2007, 12:58:05 PM
[quote]原帖由 smithlong 于 2007-5-3 20:40 发表 图片
那出来见面咧..得某?😊 [/quote]
幾時又搞聚會呀?我第一個報名參加
xinghe1115/3/2007, 1:05:27 PM
真是想學吉他咖,邊個識彈啊
天上人间5/3/2007, 1:08:13 PM
一时的兴趣所在.如果自己有心学的话.去培训下吧.
xinghe1115/3/2007, 1:08:58 PM
那是我早就想學的啦~~~``````
天上人间5/3/2007, 1:15:03 PM
办法多咯....愿使钱无
xinghe1115/3/2007, 1:17:38 PM
就是馬想洗買D無謂,所以先揾D老鄉教下
苦丁茶5/3/2007, 1:28:12 PM
[quote]原帖由 xinghe111 于 2007-5-3 20:48 发表 图片
我在永和呀 [/quote]


😊 😊 偶也是哦
xinghe1115/3/2007, 1:29:10 PM
嚇?真是咖?得閑出來飲茶啊😊 😊
山哥5/3/2007, 1:35:17 PM
系咩?饮茶就叫埋我窝
xinghe1115/3/2007, 1:36:07 PM
[quote]原帖由 山哥 于 2007-5-3 21:35 发表 图片
系咩?饮茶就叫埋我窝 [/quote]
無你份
天上人间5/3/2007, 1:48:09 PM
永和边度个,马听过个.
xinghe1115/3/2007, 1:48:48 PM
增城呢邊的
山哥5/3/2007, 1:49:40 PM
😊 😊 😊
天上人间5/3/2007, 1:51:40 PM
哗..去部茄远个...东莞都到了.
苦丁茶5/3/2007, 1:52:50 PM
我在旺旺阿邊附近,你呢?
山哥5/3/2007, 1:58:29 PM
冇雷公茄远
梦幻人生5/3/2007, 2:20:24 PM
呵呵!你马理距就是啦!
叻叻熊5/4/2007, 3:53:12 AM
我识得弹个,不过好耐马弹叻,呵呵,以前读书个时候花啵几百蚊去学咋
为人民服务5/4/2007, 10:11:37 AM
吉它专业菜鸟课程 包教会 每小时 50块 三个钟头以上打8折!
靓女在悟在德庆的 我以前老师 是二中520乐队的
你想吹拉弹唱都可以 !
山哥5/4/2007, 10:58:48 AM
人都话要马使钱的,你净在度卖广告。
xinghe1115/4/2007, 11:02:18 AM
[quote]原帖由 天上人间 于 2007-5-3 21:51 发表 图片
哗..去部茄远个...东莞都到了. [/quote]
十分鍾車程就到東莞
苦丁茶5/4/2007, 12:16:37 PM
LZ你在永和边个位置??😊
山哥5/4/2007, 12:37:46 PM
永和系咪永和豆浆阿碌?
xinghe1115/4/2007, 12:54:19 PM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2007-5-4 20:16 发表 图片
LZ你在永和边个位置??😊 [/quote]
偶在鳳凰城😊
山哥5/4/2007, 12:58:35 PM
凤凰城有凤凰咯某?
xinghe1115/4/2007, 1:13:40 PM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2007-5-4 20:16 发表 图片
LZ你在永和边个位置??😊 [/quote]
得閑出來飲茶啊
苦丁茶5/4/2007, 1:27:01 PM
凤凰城系有钱人住既地方喔..得闲去你屋荡荡得某噶??😊 😊
苦丁茶5/4/2007, 1:27:42 PM
山哥95搭8谷..😊
xinghe1115/4/2007, 1:29:20 PM
距識屁咩,得咧,得閑過來啊
xinghe1115/4/2007, 1:30:09 PM
我屋馬在度個咼。不過我在呢度工作,有打算在泥揾返件😊
苦丁茶5/4/2007, 1:31:27 PM
你也话你结播婚咧?😊
苦丁茶5/4/2007, 1:32:29 PM
你马住凤凰城茄住边度哇??阿边都系高尚住宅区来噶喔,上次我D客人过来就系住阿边咯..我去过一次阿度,好鬼S靓咯
xinghe1115/4/2007, 1:34:56 PM
我覺得唔是好靚者,我地呢底開左間麥麥,我日日上班都經過個度,真是唔錯啊,空氣好,環境好啊
xinghe1115/4/2007, 1:35:22 PM
偶未結婚,講下笑者
苦丁茶5/4/2007, 1:36:42 PM
5知可以叫外卖送来我度某呢..😊
xinghe1115/4/2007, 1:38:08 PM
50元以上消費可以咖
苦丁茶5/4/2007, 2:01:47 PM
帮我问问电话咧..得闲消费下先得..😊 😊
叻叻熊5/4/2007, 3:00:18 PM
讲住吉它又讲去啵吃个,确狼
为人民服务5/4/2007, 4:25:33 PM
这个世上 有两个可能是不用钱的~
kwan5/5/2007, 2:03:28 PM
[quote]原帖由 xinghe111 于 2007-5-3 20:33 发表 图片
是咪真咖?好

本人
年齡:23
身高:170CM
體重:50KG
頭發長見識短
家住地址:悅城鎮
現住地址:廣州 [/quote]
你家住悦城边度
ekin5298185/6/2007, 2:29:08 AM
[quote]原帖由 xinghe111 于 2007-5-3 21:05 发表 图片
真是想學吉他咖,邊個識彈啊 [/quote]
恩`有机会请教下。
xinghe1115/6/2007, 3:37:08 AM
[quote]原帖由 kwan 于 2007-5-5 22:03 发表 图片

你家住悦城边度 [/quote]
江邊個度
xinghe1115/6/2007, 3:38:21 AM
[quote]原帖由 ekin529818 于 2007-5-6 10:29 发表 图片

恩`有机会请教下。 [/quote]
你識嗎?教我吖
kwan5/6/2007, 3:53:25 AM
[quote]原帖由 xinghe111 于 2007-5-6 11:37 发表 图片

江邊個度 [/quote]
江边个度识啦
山哥5/6/2007, 4:29:07 AM
[quote]原帖由 xinghe111 于 2007-5-4 21:35 发表 图片
偶未結婚,講下笑者 [/quote]
呵呵,你未结婚架😊
山哥5/6/2007, 4:30:55 AM
😊未结婚
年齡:23
身高:170CM
體重:50KG
家住地址:悅城鎮
😊 😊 😊
山哥5/6/2007, 4:32:50 AM
23,嫩啵D😊
Freeman185/6/2007, 5:05:07 AM
23,不错,不错!😊 😊 😊
ekin5298185/6/2007, 6:11:57 AM
[quote]原帖由 xinghe111 于 2007-5-6 11:38 发表 图片

你識嗎?教我吖 [/quote]
马识。。。
只晓简单的C和弦和其他E,F,G。。。简单的转换。
xinghe1115/6/2007, 10:00:02 AM
[quote]原帖由 ekin529818 于 2007-5-6 14:11 发表 图片

马识。。。
只晓简单的C和弦和其他E,F,G。。。简单的转换。 [/quote]
都好啊

评论

加载编辑器...