小时候想快长大,老了就怀念读书时代.哎...

作者: smithlong发布于: 2007/05/29 17:04浏览: 1529回复: 43
一个感觉:
酸的.

怀念学生时代
天真,无邪
活泼,快乐
同学都是好朋友
疯疯颠颠的
日子过得好写意

工作了
忙碌了
下班了
就各自回家
好难找到一个知心朋友

倒是这个公社
可以结识一群朋友
希望大家的友情可以长久
快乐

谢谢.
永久链接:
/posts/18151

回复 (43)

tuotuoling5/29/2007, 5:07:10 PM
同意你的标题! 😊 😊
爱过/痛/忘了5/29/2007, 5:08:52 PM
笑纳你的"谢谢"二字😊
smithlong5/29/2007, 5:09:45 PM
谢谢各位捧场啊.😊
tuotuoling5/29/2007, 5:12:58 PM
老龙的场,爱兄肯定会捧啦!😊 😊
爱过/痛/忘了5/29/2007, 5:14:44 PM
捧巨个头!~老龙惯啵打完斋马要和尚.
欠我一餐酒,马认数!!!😊 😊 😊
smithlong5/29/2007, 5:14:44 PM
😊 😊
smithlong5/29/2007, 5:15:45 PM
个餐贵罗..就因为你的醉,大啦啦700几...
还在滴血啊...😊
tuotuoling5/29/2007, 5:18:13 PM
😊 😊 😊
smithlong5/29/2007, 5:19:09 PM
它它你知道什么啊?
偷笑什么
晕!
爱过/痛/忘了5/29/2007, 5:21:40 PM
[quote]原帖由 smithlong 于 2007-5-30 01:15 发表 图片
个餐贵罗..就因为你的醉,大啦啦700几...
还在滴血啊...😊 [/quote]
下次可以轮到你醉嘎.😊

不过,系我地头,累到老龙花钱,真过意不去.
再次说声-----抱歉!😊
tuotuoling5/29/2007, 5:21:42 PM
我知道啊。你讲过的!😊 😊
smithlong5/29/2007, 5:22:42 PM
我们吃大餐,
叫了几支52度的什么东东酒(醉了到现在还醒不起来到底喝了什么酒😊 ),
结果饮大左,
所以就用信用卡刷了....
(哈哈,死要面子😊 )

爱兄快再请我去花都FB!!!!!
爱过/痛/忘了5/29/2007, 5:23:38 PM
随时恭候大驾!😊
smithlong5/29/2007, 5:24:04 PM
下次我先马候醉....
会跳艳舞的...
马候啦...😊
smithlong5/29/2007, 5:24:29 PM
仲比你D留下犯罪证据....😊
爱过/痛/忘了5/29/2007, 5:25:24 PM
[quote]原帖由 smithlong 于 2007-5-30 01:24 发表 图片
下次我先马候醉....
会跳艳舞的...
马候啦...😊 [/quote]
甘就唯有我同18醉啦,你负责买单😊 😊
smithlong5/29/2007, 5:26:33 PM
都好过比你拍露点照...
你们醉好了.等我拍照片.😊
tuotuoling5/29/2007, 5:27:24 PM
😊 😊 😊
Freeman185/30/2007, 12:18:33 AM
[quote]原帖由 爱过/痛/忘了 于 2007-5-30 01:25 发表 图片

甘就唯有我同18醉啦,你负责买单😊 😊 [/quote]


😊 😊 😊 你哋几时又醉来?做底马叫我噶?我好耐马醉过叻!
bauer5/30/2007, 12:21:27 AM
喝得好!醉得好!
黄斌5/30/2007, 12:48:52 AM
又比你地勾起左童年的记忆!
苦丁茶5/30/2007, 1:34:35 AM
净话怀念小时候哇..其实系在度怀念花都至HIGH之夜..😊
qinyuanqian5/30/2007, 1:38:32 AM
😊 😊 ``我都好马舍得离开校园``
爱过/痛/忘了5/30/2007, 1:39:24 AM
23楼茄大意见个??
至多下次预埋你玩罗😊
Freeman185/30/2007, 1:44:50 AM
[quote]原帖由 爱过/痛/忘了 于 2007-5-30 09:39 发表 图片
23楼茄大意见个??
至多下次预埋你玩罗😊 [/quote]


[quote]原帖由 smithlong 于 2007-5-30 01:26 发表 图片
都好过比你拍露点照...
你们醉好了.等我拍照片.😊 [/quote]

😊 😊 啱佢玩某噶?
爱过/痛/忘了5/30/2007, 1:48:21 AM
[quote]原帖由 Freeman18 于 2007-5-30 09:44 发表 图片





😊 😊 啱佢玩某噶? [/quote]
等巨自己揸主意咧,费事话我地搞小圈子就马好啦😊
苦丁茶5/30/2007, 1:49:33 AM
我帮你泥拍咧..😊 😊
天上人间5/30/2007, 1:55:57 AM
😊 怀念之情有。不过现在都过得很快乐!
smithlong5/30/2007, 2:18:40 AM
老了.郁闷.😊
天上人间5/30/2007, 2:23:46 AM
😊 我都老啦。更何况老龙你😊
苦丁茶5/30/2007, 2:56:13 AM
老龙心态马老,系距面度皱纹多播几条在度抱怨遮..建议LZ得闲去拉拉皮..😊 😊
qinyuanqian5/30/2007, 2:59:19 AM
我记得有句话`话``男人靠岁月来xxxx``跟住马记得波😊 😊
明治雪糕5/30/2007, 4:24:58 AM
馬系男人三十一枝花咩??呵呵。。。。。。。。
autumn5/30/2007, 5:02:19 AM
读书时也米有得烦个~~~😊
autumn5/30/2007, 5:02:53 AM
读书时也米有得烦个~~~😊
smithlong5/30/2007, 5:19:37 AM
哈哈.男人30一支花,是针对有钱的男人才这样的.
天上人间5/30/2007, 6:38:38 AM
😊 无钱又会点讲啊
smithlong5/30/2007, 6:53:43 AM
无钱男人30一支残花.😊
叻叻熊5/30/2007, 11:21:34 AM
😊 我又觉得我自己老啵咧!不想长大!

呜呜呜!可以返老还童某个?
smithlong5/31/2007, 1:53:25 AM
可以.......
整容嘛....😊
Freeman185/31/2007, 2:01:45 AM
😊 可以,六十甲子回头。
爱过/痛/忘了5/31/2007, 2:07:01 AM
😊 可以,回炉再炼!
Freeman185/31/2007, 2:08:45 AM
😊 😊 😊 如果炉头已经老化了,还怎么炼呀?

评论

加载编辑器...