邊個識彈吉他呀?
作者: xinghe111•发布于: 2007/05/03 12:18•浏览: 1611•回复: 60
我想學吉他呀,邊位識彈?教我咧
永久链接:
/posts/17658
回复 (60)
smithlong•5/3/2007, 12:30:16 PM
楼主是不是应该自己介绍下呢?相信自己介绍+玉照一出.公社一打的男士会抢着教你啦.
xinghe111•5/3/2007, 12:33:25 PM
是咪真咖?好
本人
年齡:23
身高:170CM
體重:50KG
頭發長見識短
家住地址:悅城鎮
現住地址:廣州
本人
年齡:23
身高:170CM
體重:50KG
頭發長見識短
家住地址:悅城鎮
現住地址:廣州
smithlong•5/3/2007, 12:35:21 PM
170CM???我好象没见过这么高的老乡哦.
我有兴趣了...
拜托上D玉照可以某?😊
我有兴趣了...
拜托上D玉照可以某?😊
xinghe111•5/3/2007, 12:38:06 PM
玉照就咪搞啦,唔濟!
smithlong•5/3/2007, 12:40:12 PM
那出来见面咧..得某?😊
xinghe111•5/3/2007, 12:41:08 PM
😊 😊 老鄉聚會甘哦?
我想學吉他賺D外快呀,剛好我地個度有間麥麥,去個度賺點外快都好啊😊
[ 本帖最后由 xinghe111 于 2007-5-3 20:44 编辑 ]
我想學吉他賺D外快呀,剛好我地個度有間麥麥,去個度賺點外快都好啊😊
[ 本帖最后由 xinghe111 于 2007-5-3 20:44 编辑 ]
smithlong•5/3/2007, 12:42:34 PM
最好在地铁门口啦....稳钱快点。😊
xinghe111•5/3/2007, 12:43:39 PM
😊 😊 嚇?甘遠。我去廣州好遠咖,唔得。。都是麥麥近D
smithlong•5/3/2007, 12:47:32 PM
你又话在广州...😊
xinghe111•5/3/2007, 12:48:57 PM
我在永和呀
xinghe111•5/3/2007, 12:58:05 PM
xinghe111•5/3/2007, 1:05:27 PM
真是想學吉他咖,邊個識彈啊
天上人间•5/3/2007, 1:08:13 PM
一时的兴趣所在.如果自己有心学的话.去培训下吧.
xinghe111•5/3/2007, 1:08:58 PM
那是我早就想學的啦~~~``````
天上人间•5/3/2007, 1:15:03 PM
办法多咯....愿使钱无
xinghe111•5/3/2007, 1:17:38 PM
就是馬想洗買D無謂,所以先揾D老鄉教下
xinghe111•5/3/2007, 1:29:10 PM
嚇?真是咖?得閑出來飲茶啊😊 😊
山哥•5/3/2007, 1:35:17 PM
系咩?饮茶就叫埋我窝
天上人间•5/3/2007, 1:48:09 PM
永和边度个,马听过个.
xinghe111•5/3/2007, 1:48:48 PM
增城呢邊的
山哥•5/3/2007, 1:49:40 PM
😊 😊 😊
天上人间•5/3/2007, 1:51:40 PM
哗..去部茄远个...东莞都到了.
苦丁茶•5/3/2007, 1:52:50 PM
我在旺旺阿邊附近,你呢?
山哥•5/3/2007, 1:58:29 PM
冇雷公茄远
梦幻人生•5/3/2007, 2:20:24 PM
呵呵!你马理距就是啦!
叻叻熊•5/4/2007, 3:53:12 AM
我识得弹个,不过好耐马弹叻,呵呵,以前读书个时候花啵几百蚊去学咋
为人民服务•5/4/2007, 10:11:37 AM
吉它专业菜鸟课程 包教会 每小时 50块 三个钟头以上打8折!
靓女在悟在德庆的 我以前老师 是二中520乐队的
你想吹拉弹唱都可以 !
靓女在悟在德庆的 我以前老师 是二中520乐队的
你想吹拉弹唱都可以 !
山哥•5/4/2007, 10:58:48 AM
人都话要马使钱的,你净在度卖广告。
xinghe111•5/4/2007, 11:02:18 AM
苦丁茶•5/4/2007, 12:16:37 PM
LZ你在永和边个位置??😊
山哥•5/4/2007, 12:37:46 PM
永和系咪永和豆浆阿碌?
山哥•5/4/2007, 12:58:35 PM
凤凰城有凤凰咯某?
苦丁茶•5/4/2007, 1:27:01 PM
凤凰城系有钱人住既地方喔..得闲去你屋荡荡得某噶??😊 😊
苦丁茶•5/4/2007, 1:27:42 PM
山哥95搭8谷..😊
xinghe111•5/4/2007, 1:29:20 PM
距識屁咩,得咧,得閑過來啊
xinghe111•5/4/2007, 1:30:09 PM
我屋馬在度個咼。不過我在呢度工作,有打算在泥揾返件😊
苦丁茶•5/4/2007, 1:31:27 PM
你也话你结播婚咧?😊
苦丁茶•5/4/2007, 1:32:29 PM
你马住凤凰城茄住边度哇??阿边都系高尚住宅区来噶喔,上次我D客人过来就系住阿边咯..我去过一次阿度,好鬼S靓咯
xinghe111•5/4/2007, 1:34:56 PM
我覺得唔是好靚者,我地呢底開左間麥麥,我日日上班都經過個度,真是唔錯啊,空氣好,環境好啊
xinghe111•5/4/2007, 1:35:22 PM
偶未結婚,講下笑者
苦丁茶•5/4/2007, 1:36:42 PM
5知可以叫外卖送来我度某呢..😊
xinghe111•5/4/2007, 1:38:08 PM
50元以上消費可以咖
苦丁茶•5/4/2007, 2:01:47 PM
帮我问问电话咧..得闲消费下先得..😊 😊
叻叻熊•5/4/2007, 3:00:18 PM
讲住吉它又讲去啵吃个,确狼
为人民服务•5/4/2007, 4:25:33 PM
这个世上 有两个可能是不用钱的~
kwan•5/5/2007, 2:03:28 PM
ekin529818•5/6/2007, 2:29:08 AM
山哥•5/6/2007, 4:30:55 AM
😊未结婚
年齡:23
身高:170CM
體重:50KG
家住地址:悅城鎮
😊 😊 😊
年齡:23
身高:170CM
體重:50KG
家住地址:悅城鎮
😊 😊 😊
山哥•5/6/2007, 4:32:50 AM
23,嫩啵D😊
Freeman18•5/6/2007, 5:05:07 AM
23,不错,不错!😊 😊 😊
ekin529818•5/6/2007, 6:11:57 AM
